poniedziałek, 21 marca 2011

Skrapowisko


W sobotę 19 marca 2011 miałam okazję uczestniczyć w Skrapowisku.
Bardzo się cieszę, że tam pojechałam gdyż miałam możliwość spotkać się
ze świetnymi ludzmi, wymienić się nowinkami, po prostu porozmawiać
i pośmiać się z głupotek, a przede wszytkim zobaczyć na żywo
wszystkie nowości papiernicze i podpatrzyć jak dziewczyny pracują.

Jak to bywa po takich zlotach do domu wróciłam nie tylko
bagażem wrażeń,
ale z torbami zakupów i pustym portwelem :)

FOTORELACJA

Z moją dobrą duszyczką Anią [Brises]


Z tryskającą humorem Dominiką [Gizmo]


Z Karolą, która jest inspiracją niemal dla Wszystkich :)


Z uśmiechniętą Tores


Z drużyną Scrap Pasji - niestety nie całą :(


Z Olą - właścicielką sklepu


Z Olą i Kasią [Mamutą]


Na stoisku sklepu miałam także możliwość zobaczenia przepięknych prac
zgłoszonych na konkurs Scrap Pasji - aż w oku kręciła się łza.
Dzisiaj wielki dzień - ogłoszenie wyników !!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kilka migawek z pokoju The Scrap Cake

Fantastyczne prace i bajeczne babeczki Karoli - użekły mnie strasznie :)




.......... obiecałam sobie, że spróbuję zrobić takie cuda, zobaczymy jak mi to wyjdzie :)

I scrapujące dziewczyny - Kasia z Kwiatu Dolnośląskiego [pierwsza z lewej]
której udało się znaleść miejsce przy obleganym stoliku !!!


Pozdrawiam cieplutko :)

12 komentarzy:

  1. Widać, że świetna atmosfera =]
    Zazdroszcze =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie musiało być ;o))
    Kasi (Mamuty) - nie rozpoznałabym na tym zdjęciu ;o)
    A na ostatniej fotce -widze dwóch mężczyzn. Myślałam, że są deficytem na takich imprezach ;o))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamuta była? No i się nie udąło spotkać... ehhh

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, dziękuję! Było fantastycznie!
    Noooo koniecznie muszę schudnąć, jak widzę:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, szczerze, to wiele osób mnie nie poznało- nawet tych, z którymi się już kiedyś widziałam :(- co mnie dziwiło, bo sama tej zmiany nie widzę :)
    Wniosek mam podobny do Brises i chyba muszę kłaść się wcześniej spać :)

    Ibisku, nie wiedziałam, że masz być :( szkoda

    Było bardzo miło, mężczyzn wbrew pozorom sporo :)

    Fajnie Cię było poznać Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna fotorelacja i zazdroszczę jeszcze bardziej!!!:) o dziwo wszystkich kojarzę:) (oprócz Mamuty:P hihi ), ależ musiało by super!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotorelacja :) A że trudno było znaleść miejsce przy stoliku w "ciasteczkowym" pokoju to fakt!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno bylo super :) mam nadzieje, ze nastepnym razem i mi sie uda wziac udzial :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super spotkanie! Aż miło popatrzeć na te uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zadroszcze takich spotkan,,pomarzyc sobie moge;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, wreszcie tu dotarłam! Dziękuję Ci ogromnie za ciepłe słowa, jest mi niesamowicie miło, że miałam okazję Cię poznać! I za piękne zdjęcia dziękuję! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń