piątek, 24 czerwca 2011

serduszkowe kwiatki - KURS


Dziś chciałabym zaprezentować Wam kolejną dawkę inspiracji jak zrobić
kwiatuszka z serduszek.

Kwiatek serduszkowy 1

poziom: prosty

Do jego wykonania potrzebujemy:
- dziurkacz w kształcie serduszka
- dziurkacz w kształcie kółeczka
- klej
- guziczek



KROK 1
Za pomocą dziurkacza wycinamy 6 serduszek i dwa kółeczka


KROK 2
Naklejamy kolejno serduszka na jedno z kółeczek, tworząc płatki kwiatka



KROK 3
Gdy nakleimy wszystkie płatki, na środek przyklejamy drugie kółeczko by ukryć łączenia.


KROK 4
Ozdabiamy środek guziczkiem lub w inny wybrany przez Was sposób.


GOTOWE !!! Prawda, że łatwe :)

------------------------------------------------------------------------------------

Kwiatek serduszkowy 2

poziom: nieco trudniejszy

Do jego wykonania potrzebujemy:
- dziurkacz w kształcie serduszka
- dziurkacz w kształcie kółeczka
- klej
- coś do ozdobienia środka kwiatka: perełka, inny kwiatek itp


KROK 1
Za pomocą dziurkacza wycinamy 24 serduszka i kóleczko.
Na każdy płatek naszego kwiatka będziemy potrzebowali 4 serduszek z czego 3 z nich składamy na pół.



KROK 2
Za pomocą kleju łączymy złożone serduszka. Zasada ta sama co przy tworzeniu przestrzennej bombki :) Gdy już je połączymy naklejamy je na nasze czwarte serduszko.



KROK 3
Sklejamy tak wszystkie pozostałe płatki kwiatka


a następnie naklejamy je na kółeczko.



KROK 4
Zostało nam jedynie ozdobić środek kwiatuszka według uznania.



GOTOWE !!!


Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że kursiki Wam się podobają i przydadzą.
Jeśli tak i wykorzystacie je w swoich pracach będzie mi niezmiernie miło jeśli je podlinkujecie :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kursik, na pewno skorzystam.
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kursiki, podejrzewam, że zaraz, gdy tylko dopadnę odpowiednie wykrojniki, skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za świetne inspiracje! :) super kursiki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry. Bardzo ładne te kwiatki aż szkoda że ja nie mam takiego dziurkacza ale chyba mam inny pomysł. Dziękuję Pani za taki fajny przepis.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za kursik!! Taki kwiatek jak pierwszy to zdarzyło mi się robić, ale na drugi w życiu bym nie wpadła! Na pewno wykorzystam - dzięki raz jeszcze :-D!

    OdpowiedzUsuń
  6. wersję drugą wykorzystałam, choć użyłam innych serduszek; kwiatek bardzo mi się podoba! dziękuję za podzieleniem się pomysłem :o)

    psss... to mój kwiat http://porannagazeta.blogspot.com/2011/07/powrot.html

    OdpowiedzUsuń