niedziela, 7 sierpnia 2011

CANDY SCRAP PASJI


Zasady


Aby wziąć udział w losowaniu nagrody prosimy o:

1/ umieszczenie informacji na swoim blogu i wpisanie się w komentarzach.

2/ pobranie banerka : „Podejmij wyzwanie ze Scrap Pasją i wygraj nagrodę” i wstawienie go na swoim blogu


Nagrodą jest duży zestaw do scrapbookingu Sweet Owl



UWAGA
Będzie dwóch zwycięzców - każdy otrzyma po jednym zestawie :)
Losowanie nagrody odbędzie się 20.08.2011, a komentarze proszę pozostawiać do 19.08.2011.

Komentarze zostawiajcie na blogu SCRAP PASJI


Zapraszam do zabawy !!!

2 komentarze:

  1. Byłam, byłam i zostawiłam ;o))

    OdpowiedzUsuń
  2. A bawiłaś się kiedyś w digital scrapbooking. Bo ja znalazłam darmowe nardzie na klubie miłośników dobrej herbaty właśnie do tworzenia takich rzeczy i bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń