sobota, 12 maja 2012

Komunijnie


Bardzo proste zaproszenia na komunię. Największą ozdobą jest perłowy papier przetłoczony folderem do embossingu: Budding Vine - kocham go odkąd go mam :) i delikatne kwiatuszki sweetheart. Te wprost uwielbiam i chyba sama wszystkie wykupiłam ze sklepowych półeczek :) 
Na listeczki wykorzystałam delikatny, oliwkowy papierek z zestawu Spring Feast Pad.




Nieco bardziej bogate zaproszenia powstały dla Rodziców Chrzestnych. Tu wykorzystałam folder Invitation, którym cieszę się od niedawna. Centralną ozdobą jest kielich w rameczce ozdobionej różami.




Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wekeendu :)

10 komentarzy:

  1. Beautiful work, lovely composition!!!Flowers are adorable!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne oba. Te kwiatuszki tez lubię, ale miałam je w innych kolorach, więc możliwe, że białe wykupiłaś wszystkie sama ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedne i drugie są śliczne, bardzo delikatniutkie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo subtelne, zwłaszcza te pierwsze przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zaproszenia:)Delikatne,eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatnie i prosto i w tym tkwi piękno:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardo mi się podobają szczególnie ten wytłaczany wzór papieru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne delikatne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń